Toyota Autotalot Oy Toyota Tammer-Auto

Toyota Autotalot Oy kuuluu Toyota-yhtiöihin ja on Toyotan maahantuonnin omistama autotalo.
 

Toyota Autotalot Oy Toyota Tammer-Auto on 75 vuotta Tampereen alueella toiminut autokaupan ja -palveluiden jälleenmyyjä. Edustamme ja myymme uusia Toyota- ja Lexus -autoja sekä valikoituja käytettyjä autoja. Automyynnin lisäksi tarjoamme kattavat pikahuolto-, huoltokorjaamo-, varaosa- ja korikorjauspalvelut sekä Toyota Rent autonvuokrauspalvelut.

Tällä hetkellä Tammer-Autossa työskentelee lähes sata alan ammattilaista. Hatanpään toimipisteen lisäksi Tammer-Autolla on huoltokorjaamo myös Ylöjärven Elovainiolla.

Haluamme asettaa asiakkaan joka tilanteessa ykköseksi - periaatetta noudatetaan Toyotan kaikissa toiminnoissa autojen valmistuksesta asiakaspalveluun. Kehitämme toimintojamme kaiken aikaa motivoituneen henkilöstömme avulla. Tunnistamme vastuumme myös ympäristöstä ja yhteiskunnallisesta roolistamme. Tarkka laatuohjeistettu toimintamme tarjoaa sinulle autoilun laatua ja edistyksellistä palvelua jokaisella osa-alueella täyden palvelun autoliikkeessämme.

Tervetuloa tutustumaan liikkeisiimme ja toteuttamaan autohaaveesi!

Laskutusohje

Käytössämme on osto- ja kululaskujen sähköinen käsittely. Tämän seurauksena vastaanotamme laskunne mieluiten verkkolaskuna.

Laskutusohje

Toyota Autotalot Oy:lle Suomen Vahvimmat Platina-sertifikaatti 2021

Suomen Asiakastieto Oy on myöntänyt Toyota Autotalot Oy:lle Suomen Vahvimmat Platina-sertifikaatin vuodelle 2021.

Suomen Vahvimmat Platina -sertifikaatti myönnetään yritykselle, jonka luottoluokitus on ollut korkeimmassa luokassa (AA+ tai AAA) vähintään kolmena peräkkäisenä vuonna. Luokitus on merkki yrityksen erinomaisista taloudellisista tunnusluvuista, positiivisista taustatiedoista ja hyvästä maksukäyttäytymisestä.

Mahdolliset riitatilanteet

Jos sopimusta koskevaa erimielisyyttä ei saada ratkaistuksi osapuolten välisillä neuvotteluilla, kuluttaja voi saattaa asian kuluttajariitalautakunnan (http://www.kuluttajariita.fi/) ratkaistavaksi. Kuluttujariitalautakunta voi jättää asian käsittelemättä, mikäli kuluttaja ei ole ensin ollut yhteydessä maistraattien kuluttajaneuvontaan (http://www.kuluttajaneuvonta.fi/).